ЗВІТ Оліферчук Галини Василівни, директора ЗДО № 46, перед педагогічними колективом та громадськістю за 2022/2023 н.р.

Даний звіт складено відповідно до наказу Президента України від 24 лютого 2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в України», Закону України № 2136-IX «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року, статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001р. №2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 12 березня 2003р. №305 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх, та професійно-технічних навчальних закладів», від 28 січня 2005р. №55, Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005р. №178 керівник дошкільного закладу має звітувати про свою діяльність перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радою та громадськістю.

Завдання звітування:
Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дошкільним закладом.
Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління дошкільним закладом.

Шановні колеги, батьки, гості!
Ось і закінчився ще один рік. Для всіх нас він був дуже несподіваним, складним, тривожним, адже 24 лютого 2022 року розпочалася війна. Так життя розділилось до війни та після, і мій звіт також.
У відповідності до функціональних обов’язків представляю Вашій увазі звіт про свою діяльність у 2022/2023 навчальному році.
У своїй діяльності протягом звітного періоду я як директор керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Статутом ЗДО та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти.
А також вносила зміни у діяльність закладу в зв’язку з роботою  у період воєнного стану.
Відповідно до законодавства я здійснювала загальне керівництво і контроль за діяльністю дошкільного закладу, діяла від імені закладу, представляла його в державних та інших органах, установах і організаціях.
Цей нелегкий рік нам довелося працювати в складних умовах, адже були зміни у структурі навчального року, коли запроваджувалися різні форми організації освітнього процесу не тільки зв’язку з карантинними заходами, а й введенням 24 лютого 2022 року в Україні воєнного стану, що не могло не позначитися на якості організації освітньої діяльності в закладі.
У поточному навчальному році мої управлінські рішення та дії, як керівника, були спрямовані головним чином на:
– якісну реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та забезпечення рівня дошкільної освіти в межах державних вимог до її змісту й обсягу;
– контроль за відповідністю застосовуваних форм, методів і засобів розвитку, виховання й навчання дітей в закладі;
– дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
– підтримку ініціатив, як з боку батьків так і з боку працівників закладу щодо вдосконалення освітнього процесу;
– виконання річних завдань;
– складання бюджетного запиту на рік;
– створення безпечних умов  перебування дітей в ЗДО в умовах воєнного стану;
Педагогічний колектив дошкільного закладу  у 2022/2023 навчальному році спрямовував свої зусилля на створення умов для повноцінного розвитку особистості кожного вихованця; впровадження інноваційних форм і методів роботи для підвищення якості освітнього процесу в закладі; підтримання тісних зв’язків з батьками вихованців; постійний контроль з охорони та збереженню життя дітей.
Хочу зазначити, що робота керівника і колективу нероздільні і, в чомусь керівник направляє колектив, а в чомусь частіше саме колектив підштовхує директора до вирішення багатьох питань організації освітньої діяльності закладу. Тому, звітуючи про свою роботу, я спираюсь на роботу всього колективу. 
Також за 2022/2023 навчальний рік проведено 4 засідань педагогічної ради, на яких розглядалися питання підсумків роботи закладу за 2021/2022 навчальний рік та пріоритетні напрями роботи на 2022/2023 навчальний рік; про продовження роботи педагогічних працівників над впровадженням методичної проблеми; про профілактичну роботу з попередження травматизму вихованців у освітньому процесі, в побуті; про патріотичне виховання в умовах сьогодення.

Загальні відомості про дошкільний навчальний заклад
ЗДО №46 у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом.
Засновником дошкільного закладу є Луцька міська рада, яка здійснює його фінансування, матеріально-технічне забезпечення, харчування та медичне обслуговування. Дошкільний заклад належить до комунальної форми власності.
За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 45 місць для дітей від 2 до 6 (7) років, відвідує 52 дітей.
Режим роботи дошкільного навчального закладу п’ятиденний, 12 год.
Згідно із ст.7 Закону України «Про освіту» та ст.21 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» мовою освітнього процесу у дошкільному закладі є державна мова.
ЗДО № 46 є закладом загального розвитку, в якому забезпечується фізичний, розумовий і психологічний розвиток дітей, оздоровлення дітей віком від двох до шести (7) років.
Зарахування дітей до ЗДО 2022/2023 навчальному році здійснювався відповідно до електронної реєстрації, згідно з заявами батьків, медичних довідок про стан здоров’я дитини. Дані про дітей та їхніх батьків зберігаються у електронній базі даних програми «Курс: Дошкілля».
Навчальний рік у ЗДО розпочався з 01 вересня 2022 і закінчився 31 травнем 2023 року.
Освітній процес в ЗДО у 2022/2023 навчальному році здійснювався відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту, Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), Указу Президента України «Про стратегію національно-патріотичного виховання» від 18 травня 2019 року № 286/2019, «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» (лист МОН від 02.04.2022 № 1/3845-22), Статуту ЗДО та інших чинних нормативно-правових документів про дошкільну освіту.
У 2022/2023 навчальному році укомплектовано 2 різновікові групи: ясельно-молодша та середньо-старша.
У травні 2023 року була проведена діагностика виявлення рівнів знань дітей.
За результатами діагностики педагогам та батькам надано відповідні рекомендації щодо підтримки активної позиції вмотивування до шкільного навчання, закріплення набутих навичок в ігровій формі на розвиток пам’яті, уяви, мислення. На сайті ЗДО висвітлено практичні заняття, які будуть корисні батькам та вихованцям.
З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою дошкільного закладу впродовж навчального року педагогами закладу постійно надавались фото та відео звіти педагогічної роботи з вихованцями закладу: організована освітня діяльність, святкові заходи, діяльність дітей впродовж дня, заходи проведення оздоровчо-профілактичної роботи, виставки дитячих та колективних з вихователями робіт, огляд предметно – ігрового середовища групових кімнат тощо. Завдяки партнерській взаємодії адміністрації та педагогів, батьки вихованців були повноцінними учасниками освітнього процесу в закладі.
Внутрішня система забезпечення якості освіти
Для повноцінного розвитку дитини в дошкільному закладі створені необхідні умови, що забезпечують високий рівень захисту життя і здоров’я дітей, психологічний комфорт. Відповідають вимогам Базового компоненту, програмі «Я у світі», Примірному переліку ігрового та навчально – дидактичного обладнання (наказ МОН №1633 від 19.12.2017р.), Положенню про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти, віковим особливостям вихованців.
Акцентувалась увага на основних напрямках внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності:
освітнє середовище;
система педагогічної діяльності;
система оцінювання здобувачів освіти;
система управлінської діяльності.
У дошкільному закладі розбудовується внутрішня система забезпечення якості освіти. Затверджено Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, де вказані стратегія та процедури забезпечення якості освіти, принципи стратегії, завдання, форми, критерії, очікувані результати, показники опису та інструментів моніторингу якості освіти, механізми забезпечення академічної доброчесності педагогів, критерії оцінювання рівня компетентності дошкільників, критерії оцінювання роботи педагога, критерії оцінювання управлінської діяльності керівника, наявність необхідних ресурсів для організації освітнього процесу.
Організація освітнього процесу у ЗДО
Аналіз результатів роботи закладу за минулий навчальний рік продемонстрував, що організація освітнього процесу у закладу має тенденцію до розвитку, бо діяльність адміністрації закладу та педагогічного колективу спрямована на постійне підвищення якості надання освітніх послуг.
З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою закладу організовано сайт ЗДО, де висвітлюється інформація відповідно до Закону України «Про освіту» ст.30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти, та організованої групи для батьків
Відвідування дітьми закладу на даний час в середньому 20 дітей і є показником не тільки стану здоров’я дітей, але на жаль у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні.
У 2022/2023 навчальному році організація освітнього процесу в дошкільному закладі була спрямована на виконання основних завдань ЗДО, при визначенні яких були враховані їх сучасність, актуальність, а саме:
Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку, національної ідентичності як основи, яка виховує справжній патріотизм.
Формування в дошкільників свідомого ставлення до власної безпеки, навичок безпечної поведінки та стресостійкості, збереження життя та здоров’я.
Методична робота з педагогічними кадрами була спрямована на реалізацію основної мети: підвищення професійного рівня педагогів, координування зусиль всіх працівників закладу для вирішення конкретних педагогічних проблем, створення оптимальних умов для підвищення результативності освітнього процесу.
Результатом роботи колективу стали якісні зміни в середовищі закладу, а саме: створене освітнє середовище закладу відповідає сучасним тенденціям розвитку, конкурентоспроможності в умовах, що відповідають соціальним запитам суспільства та сприяє реалізації пізнавальних процесів, дослідницької активності та набуття основних компетентностей відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми «Дитина».
Питання поліпшення якості освіти в дошкільному закладі, неможливе без створення інноваційного простору. Особливістю роботи з інноваційної діяльності нашого педагогічного колективу є вивчення,впровадження в практику роботи інноваційних педагогічних технологій.
Значну увагу педагоги приділяли забезпеченню якісної освіти дошкільникам шляхом реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості, освіченості, розвиненості й вихованості дошкільників перед вступом їх до школи. Систематична, планомірна робота вихователів з дошкільниками була спрямована на становлення у дитини дошкільного віку основної компетентності – вміння взаємодіяти, співпрацювати, розуміти, самореалізовуватися в соціумі серед ровесників, молодших і старших за віком людей.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки педколективу, для самоосвіти педагогів були придбані наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри. Впродовж року поповнювався методичний кейс закладу, який висвітлює інноваційні та творчі підходи до організації розвивального середовища, впровадження освітніх технологій.
Найбільш ефективними формами методичної роботи були:
Коучинг для педагогів «Патріотичне виховання – як зробити дієвим?» (23.09.2022);
Семінар – тренінг «Формування основ безпеки життєдіяльності дошкільників» (03.11.2022);
Тематичні тижні: Тиждень української рідної мови «Кращої, ніж рідна, мови не буває» (20.-24.02.2023);
Заходи з підготовки та відзначення дня народження Тараса Григоровича Шевченка (06-10.03.2023), Заходи з підготовки та відзначення дня народження Лесі Українки (20.-24.02.2023), «Тиждень здоров’я»
Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації
матеріально-технічної бази дошкільного закладу
Матеріально-технічна база дошкільного закладу задовільна й відповідає санітарним вимогам з експлуатації навчальних приміщень й надання освітніх послуг. Всі приміщення використовуються раціонально. Є велика потреба добудови зали.
Створено умови для медичного обслуговування здобувачів дошкільної освіти – є медичний кабінет-ізолятор.
Питання матеріального забезпечення сплановано в річному плані роботи закладу в розділі «Адміністративно – господарська діяльність».
Будівля дошкільного закладу знаходиться далеко від траси, по периметру території огороджена. Приміщення знаходиться в належному стані, постійно проводяться роботи щодо його безпечного утримання.
Адміністрація приділяє велику увагу озелененню території закладу, створення комфортного середовища для перебування вихованців на вулиці.
Постійно проводиться робота щодо його фарбування та збереження обладнання,
Ігрові майданчики кожної групи забезпечені ігровим обладнанням відповідно віку дітей для забезпечення рухової активності на прогулянці. Обладнання на групових майданчиках розміщено доцільно, надійно закріплено, відповідає ростовим показникам дітей та безпечне для використання.
Всі групові кімнати та коридори естетично оформлені, інтер’єр приміщень дібрано з урахуванням сучасного дизайну, все обладнання та меблі розташовані зручно та укомплектовані згідно вимог.
Групи мають ізольовані входи, що дає змогу забезпечувати якісне проведення протиепідемічних заходів в період карантину, постійно дотримуватися виконання санітарно-гігієнічних вимог.
В дошкільному закладі постійно проводиться робота щодо підтримки матеріально-технічної бази закладу, системи водопостачання, теплопостачання, каналізації, сантехнічного обладнання в режимі безперебійного функціонування, утримання всіх приміщень у відповідності з санітарно-гігієнічними, педагогічними та естетичними нормами. Заклад постійно забезпечено гарячою водою.
Значна увага приділяється оновленню інтер’єру в закладі, всі заплановані ремонтні роботи в групах та інших приміщеннях закладу проводяться ґрунтовно.
Групові кімнати оснащені відповідно віку дітей, створено розвиваюче середовище, належні умови щодо утримання дітей. Протягом останніх років проведено ремонт груп, кожна група має естетичний вигляд. Меблі зручні у використанні, мають сучасний дизайн. Для інформаційного забезпечення в дошкільному закладі в принтер, 1 множувальна техніка, 2 ноутбук, телевізор SAMSUNG, музична акустична система, карооке.
ЗДО підключений до швидкісного інтернету (більше 100 МБ/с), що значно покращує освітній процес у ЗДО і дозволяє використовувати всі можливості глобальної мережі Інтернет. Інтернет дозволив вести спілкування між колегами-педагогами на сторінках веб-ресурсів, обмінюватися своїми надбаннями тощо.
Ігрове та навчальне обладнання в групових приміщеннях в достатній кількості, відповідає віку дітей, дає змогу організувати освітній процес, самостійну діяльність дітей протягом дня згідно сучасних вимог, забезпечити розвиток кожної дитини з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей. В кожній групі організовані куточки для розвитку інтелектуальної діяльності, дрібної моторики рук, самостійної художньої, предметно-практичної діяльності, наявність яких сприяє розвитку кожної дитини. Всі куточки обладнані необхідним матеріалом для розвитку вихованців згідно віковим особливостям.
Створені умови для дослідницької, трудової діяльності (куточки природи, куточки для чергування тощо), розвитку сюжетно-рольових ігор. Також організовано осередки для ознайомлення вихованців з національними традиціями українського народу.
Гармонійному розвитку дітей сприяє створення адміністрацією ЗДО необхідних умов для організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. Фізкультурної зали у нас немає, тому групові кімнати використовується для проведення щоденних занять з фізичного виховання, свят, розваг, днів здоров’я, ранкової гімнастики тощо відповідно з розкладом занять та планом роботи закладу.
Основні гігієнічні вимоги до штучного освітлення (достатність, рівномірність розподілу, відсутність блиску) виконуються. На території закладу працює зовнішнє освітлення.
Постійно проводиться облік використання електроенергії, щорічно проводиться інвентаризаційний облік матеріально-технічної бази закладу, створюється комісія щодо його проведення.
Варто відмітити, що враховуючи складні соціально-економічні умови, адміністрація закладу проводить ефективну роботу з батьками та спонсорами щодо зміцнення та поновлення матеріально-технічної бази. Ведеться облік залучених коштів, голова батьківського комітету закладу двічі на рік звітує на батьківських зборах щодо їх використання. Щомісячні звіти розміщено в інформаційному куточку для батьків.
З метою поліпшення матеріально-технічної, створення комфортного освітнього середовища, вчасної та якісної підготовки до нового навчального року в дошкільному навчальному закладі:
1) проведено:

  • поточні внутрішні та зовнішні ремонтні роботи;
  • лабораторні дослідження питної води;
  • ремонт захисної споруди;
  • протипожежні заходи;
  • повірку контуру заземлення, вагів, лічильників води, манометрів, розпломбування та опломбування лічильників;
  • дезінсекцію, дератизацію;
  • лабораторні заміри піску, освітлення;
  • перезарядку вогнегасників
  • промивання систем теплопостачання
  • придбання гігієнічних засобів
  • дезінфікуючі засоби
  • придбання фарби
    -медикаменти
  • канцелярські приладдя
  • сертифіковані двері
    Не дивлячись на досягнення, які має дошкільний заклад, на цей час заклад потребує покращення матеріально-технічної бази необхідні кошти для встановлення протипожежної системи сигналізації, встановлення блискавкозахисту, проведення капітальних ремонтів льоху, каналізації в групі «Калинка», добудови зали.
    Кадрове забезпечення ЗДО
    Керуючись Законами України «Про освіту» ст.58, «Про дошкільну освіту» ст.30, Положенням про дошкільний навчальний заклад, власним Статутом, на посаду педагогічних працівників приймаються особи, які мають відповідну вищу освіту, а саме, освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста, бакалавра, або молодшого спеціаліста (до введення в дію Закону України «Про освіту» – вищу або середню спеціальну освіту).
    За штатним розписом у дошкільному навчальному закладі працює 15 працівників.
    Педагогічний склад – 5 осіб: завідувач,керівник музичний, 3 вихователів.
    Проте на жаль, з вересня 2022 у закладі вакантна посада 0.25 керівника гуртка та 0.25 інструктора з фізкультури.
    Кваліфікаційний рівень педагогів закладу:
    № з/п
    Категорія
    Кількість педагогів (%)

2022/2023
2021/2022

Всього педагогів
4
5

1
Спеціаліст вищої категорії
1
1

2
Спеціаліст першої категорії
1
1

3
Спеціаліст другої категорії

1

4
Спеціаліст
1
3

Упродовж 2022/2023 навчального року велика увага приділяється підвищенню майстерності педагогічних працівників, які залучаються до проходження курсової перепідготовки,брали участь в онлайн-навчанні за різною тематикою, у методичних формах роботи закладу.
У 2022/2023 н.р. атестовано 2 вихователя.
За результатами атестації:
-Савлук О.В., вихователю підтверджено 11 тарифний розряд;

  • Бегаль О.О.., вихователю присвоєно «спеціаліст ІІ категорії».
    Антипедагогічних проявів серед педагогічних працівників закладу не зафіксовано. Педагогів, притягнутих до дисциплінарної відповідальності за ініціативою департаменту освіти чи керівника закладу, немає.
    Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників
    На даний час у дошкільному закладі організоване 3разове харчування дітей. Сестра медична старша Ремінська В.С. та завгосп Репетюк О.В. Постійно контролювали якість продуктів харчування від постачальників, про що свідчить наявна документація. З метою попередити кишково-шлункові захворювання та харчові отруєння серед дітей здійснювали суворий контроль за умовами зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів харчування й технологією приготування їжі. Регулярно проводили зняття проб їжі, виставляли добові проби. Медична сестра старша своєчасно вела необхідну документацію. Для правильної організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів харчування та продовольчої сировини складали щоденне меню згідно з картотекою страв. На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину було проведено аналіз та корекцію виконання натуральних норм харчування.
    Аналіз показав, що за 2022- 2023 року середнє виконання щоденних норм продуктів харчування становить 77 %, зокрема:
    Отже, аналіз щоденних норм харчування та хімічного складу їжі показав, що діти як ясельно-молодшого, так і дошкільного віку білків, жирів і вуглеводів отримують у недостатній кількості, у наслідок чого калорійність їжі занижена.
    Організація медико-профілактичної роботи.
    Роботу даного напрямку у закладі здійснює сестра медична старша Ремінська В.С..
    План роботи медичної служби на 2022/2023 н.р. виконаний на 70%.
    Належним чином була оформлена обов’язкова документація, своєчасно складаються плани роботи і звіти. За потребою готувався оперативний план дій по зниженню захворюваності; контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування; здійснювались антропометричні виміри в групі ЗДО – щоквартально, перевірка постави, огляд на педикульоз.
    Потребує удосконаленню системи фізичного виховання в дошкільному закладі сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком та руховою активністю вихованців.
    З метою зниження захворювання в ЗДО проводяться різнопланові заходи.
    Відповідно до Законів України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про захист населення від інфекційних хвороб», згідно Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007р. № 246 та наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 30.08.2005 №432/496 «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі» – обов’язковим для всіх категорій працівників дошкільного закладу є проходження щорічних медичних оглядів.
    Працівники дошкільного закладу двічі на рік, згідно графіку, проходять обов’язковий медичний огляд відповідно до наказу МОН України від 25.11.2011 №1365 «Про посилення контролю щодо проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками дошкільних навчальних закладів». Порушень не було.
    Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності
    В дошкільному навчальному закладі проводиться відповідно до Закону України «Про охорону праці», «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» (лист МОН від 02.04.2022 № 1/3845-22), «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» (лист МОН від 29.03.2022 № 1/3737-22), «Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій» (лист МОН від 04.04.2022 № 1/3872-22), «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти» (лист МОН від 14.02.2019 № 1/11-1491), «Методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях» (лист МОН від 25.04.2022 № 1/4428-22), «Про схвалення Концепції безпеки закладів освіти» (розпорядження КМУ від 07.04.2023 №301-р) що визначають єдину систему організації роботи з охорони праці.
    На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує заходи щодо охорони здоров’я учасників освітнього процесу за напрямками: охорона праці та безпека життєдіяльності; пожежна безпека; дитячий травматизм.
    З метою формування навичок здорового способу життя та запобігання порушень техніки безпеки працівниками закладу в річному плані роботи в розділі «Охорона життя і здоров’я дошкільників» плануються заходи щодо попередження дитячого травматизму в трьох напрямках: із працівниками ЗДО; із вихованцями; з батьками.
    Щорічно на початку року видаються накази про закріплення відповідальних за роботу з охорони праці; роботу з пожежної безпеки; роботу з попередження дитячого травматизму.
    З метою поліпшення якості освітньої роботи з питань особистої безпеки та захисту здоров’я дітей, удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників щодо формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до власного життя і здоров’я, пропаганди здорового способу життя серед дітей та їх батьків, у квітні 2023 року були проведені практичні заняття, тренування з формування знань з безпечної поведінки як у дітей, так і у працівників; у жовтні 2022 та квітні 2023 проводився Тиждень безпеки. Кожний день таких тижнів був спланований та проведений за тематичним принципом (та урахуванням карантинних заходів). Заслуговують на увагу:
    розроблені матеріали на теми «Бережемо життя і здоров’я дітей» за розділами «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина серед людей», «Здоров’я дитини», «Правила поведінки в захисній споруді»;
    проведено конкурс на кращий лепбук з безпеки життєдіяльності дітей;
    поновлені куточки «Безпека вашої дитини», «Правила поведінки під час повітряної тривоги», «Правила поведінки у сховищі», «Ігри з дітьми в укритті» у кожній віковій групі тощо.
    З метою запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням, проводиться контроль за дотриманням працівниками закладу вимог з охорони праці під час виконання ними робіт певного виду, або за професією. Вимоги визначені Інструкціями з охорони праці затверджені керівником та погоджені з Профспілковим комітетом закладу.
    Випадків дитячого травматизму немає.
    Відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» адміністрація закладу спільно з профспілковим комітетом працювали над впровадженням державної політики в галузі охорони праці, яка базується на принципі пріоритету життя і здоров’я учасників освітнього процесу.
    Виконання вимог чинного законодавства з питань охорони дитинства і захисту прав малолітніх. На виконання вимог чинного законодавства з питань охорони дитинства і захисту прав малолітніх на загальних батьківських зборах, на загальних зборах колективу, на нарадах при завідувачі. Крім того, більша частина питань вирішується оперативно по мірі виникнення (за ініціативи батьків та співробітників).
    Значна увага протягом року приділялась питанням протидії булінгу в ЗДО.
    Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників, вихованців та організація їх відпочинку та оздоровлення.
    Адміністрація дошкільного закладу докладає належних зусиль для покращення оплати праці обслуговуючого персоналу. Робота зі створення належних умов для праці педагогів та обслуговуючого персоналу у дошкільному закладі проводиться постійно та систематично. Керівництво закладу працює у постійному співробітництві з первинною профспілковою організацією, відповідно до колективного договору.
    Для стимулювання професійної діяльності педагогічних працівників за зразкове виконання своїх обов’язків, тривалу і бездоганну працю та за інші досягнення застосовувались заохочення, передбачені Правилами внутрішнього трудового розпорядку закладу освіти.

Співпраця з сім’єю та громадськими організаціями
Нагадую, що завдання дошкільного закладу полягає в реалізації мети дошкільної освіти, забезпеченні всебічного розвитку дитини. А досягнення зазначеної мети можливе за умов виконання програм з дошкільної освіти. Важливу роль у цьому процесі відіграли батьки вихованців.
З метою виконання програм з дошкільної освіти в умовах воєнного стану, забезпечення належної взаємодії педагогів з дітьми та батьків вихованців (налагодження зв’язку, організації освітньої діяльності педагога з вихованцями, підтримки дітей та їх батьків) педагогічний колектив організовував різні форми співпраці використовуючи сайт закладу, групи Viber, Telegram (у режимі чату) для допомоги дитині у здобутті дошкільної освіти разом з батьками.
Діяльність адміністрації з питань управління
У 2022/2023 н.р. продовжується розбудова системи внутрішньої системи якості освіти в ЗДО.
На 2022/2023 н.р. закладом було розроблено програма контролю в ЗДО щодо забезпечення внутрішньої системи якості освіти у 2022/2023 н.р., яка забезпечила охопити функціонування компонентів внутрішньої системи.
Найбільша увага була приділена напрямом освітньої діяльності ЗДО:
Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду.
Впродовж року з жовтня 2022 по березень 2022 були проведені заплановані контролі: тематичний, оглядовий, попереджувальний:
Підсумковий «Про результати готовності груп до нового 2022/2023 н.р. в умовах з урахуванням обмежувальних заходів встановлених Урядом країни та місцевою владою в умовах воєнного стану»
Вибірковий «Про дотримання вимог інструкції з охорони життя і здоров’я дітей із урахуванням військового стану»
Попереджувальний «Організація індивідуальної роботи з дітьми з патріотичного виховання, диференційований підхід під час занять»;
Тематичне вивчення «Про стан роботи з безпеки життєдіяльності, охорони життя і збереження здоров’я дітей дошкільного віку»; «Патріотичне виховання в ЗДО»
Оперативний «Організація рухливих ігор під час прогулянки», «Готовність педагогів до робочого дня», Організація адаптаційного періоду».
Результати вивчення за внутрішньою системою забезпечення якості освіти розглядаються на нарадах при директорові. За результатами контролю було узагальнено: довідки, доповідні записки.
Робота з даного напрямку проведена задовільно.
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу
Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.
Робота щодо звернень громадян з питань діяльності дошкільного закладу ведеться на належному рівні. Всі питання, зауваження та пропозиції не залишені без уваги та вирішені позитивно.
За звітній період 2022/2023, в період зафіксовано 16 звернень громадян, а саме: З питань працевлаштування -5 осіб.
-Батьки дітей з приводу переводу та влаштування дітей до ЗДО – 6 осіб.
-З питань благоустрою – 1.
-З приводу надання довідок –3.
-батьки дітей з особливими потребами – 1 особа.
Всі звернення були прийняти у письмовому виді та телефонних дзвінках. Відповіді на звернення громадян були обґрунтовані та надані своєчасно.
Роботу ЗДО щодо забезпечення своєчасного, кваліфікованого, повного розгляду звернень громадян вважаємо задовільною.
Отже, заплановану роботу в 2022/2023 н.р. можна вважати виконаною на 70%.
Від імені всього колективу нашого закладу і наших вихованців хочу подякувати засновнику закладу – міській раді, працівникам закладу, батькам наших вихованців за спільну допомогу у забезпеченні функціонування закладу. Ми цінуємо Вашу турботу про розвиток ЗДО. Сподіваємося на подальше розуміння у роботі та тісну співпрацю в цей нелегкий для наших дітей час. Завдяки Вашій небайдужості, активності, Вашому розумінню всіх наших життєвих проблем – ми працюємо. Все буде Україна, разом до Перемоги!
Дякую за увагу!

залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.